Gry  »  Opisy, recenzje  »  Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
Racing Beast

Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę

2009-04-30 - News sponsorowany     Tagi: Samochodówki, Racing Beast, MMO
Rynek gier MMO na przeglądarki internetowe z każdym miesiącem rośnie w siłę. Taka forma gier sprawia, że każdy bez względu na posiadany sprzęt może nacieszyć się grą, która poza rozrywką kształtuje wyobraźnię i zmusza do myślenia. Od kwietnia bieżącego roku dzięki debiutującej na rynku firmie 4dewind fani szybkiej jazdy mogą za darmo cieszyć się wyścigowym MMO, Racing Beast. Czym jest Racing Beast? Przeglądarkowe MMO oferujące wirtualny świat, w którym dominującą rolę pełnią ekstremalne wyścigi samochodowe. Gracz nie tylko będzie stawał do wyścigów ale także od podstaw będzie przygotowywał swój samochód. Każdy wyścigowy wóz wymaga solidnego zaplecza, dlatego użytkownicy muszą dbać także o rozwój rezydencji, w której mieści się główna baza gracza oraz o własną postać stworzoną po pierwszym logowaniu. Racing Beast to wyjątkowo rozbudowana strategia wyścigowa, w której każda decyzja gracza natychmiast odzwierciedli się w wynikach poszczególnych wyścigów. Nic, co się dzieje w świecie Racing Beast nie jest przypadkowe, to decyzje graczy a nie los kreuje świat gry. Prawdziwe MMO to nie tylko rozwijanie postaci czy pojazdów to także porządne tło zmagań. W Racing Beast świat gry osadzono w równoległym do naszego świecie, na wyniszczonej przez wojny planecie Kerathia. Cała planeta została wyniszczona po inwazji Mogitów, których udało się zniszczyć za pomocą broni biologicznej. Ta jednak zdziesiątkowała także mieszkańców Kerathii. Teraz o losach planty decydują mieszkańcy walczący między sobą w niebezpiecznych wyścigach zdobywając tym samym szacunek i władzę. Zadaniem gracza będzie pokonać władcę Kerathii i utrzymać się jak najdłużej na jego pozycji. Aby osiągnąć cel trzeba będzie przebrnąć przez szereg misji składających się na pięć kampanii.

Jak osiągnąć sukces? Należy ciągle udoskonalać samochód oraz rozwijać wiedzę i technologie. Wszystkie modyfikacje samochodu przynoszą konkretne efekty w trakcie startu. Pojazd można odpowiednio ustawić na różne nawierzchnie a każda rozwinięta technologia da nam przewagę nad rywalami. Nowe mieszanki paliwa czy odpowiednio użyte technologie Mogitów dadzą wyścigówce gracza więcej mocy i wytrzymałości. Najciekawszą informacja dla grających w Racing Beast jest fakt, że za dobre wyniki można wygrać nagrody i prawdziwą kasę. Studio 4dewind postanowiło wprowadzić system nagród dodatkowo motywujący członków świata Racing Beast. Co miesiąc najlepsi gracze będą otrzymywać gotówkowe "nagrody miesiąca", a dla pierwszych pięciu pogromców władcy Kerathii przewidziano specjalne nagrody główne. Jednak to nie koniec atrakcji. Gracze będą mogli tworzyć własne rajdy a najlepsi otrzymają za udział w tych imprezach punkty RAW ( Race and Win ). Punkty RAW będzie można wymienić na cenne nagrody rzeczowe z katalogu znajdującego się w grze.Czy warto zagrać w Racing Beast? Jak najbardziej. Nagrody i potężnie rozbudowany świat składający się z 320 miast na planecie i dający do dyspozycji gracza 32 zróżnicowane samochody to tylko część atutów gry. Gdy dodamy do tego przyjazną dla oka oprawę graficzną i ogrom rzeczy, jakie możemy modyfikować, rozbudowywać ustawiać i wymyślać to Racing Beast trafia do czołówki przeglądarkowych gier online. Każdy fan grzebania przy samochodzie powinien chociaż na chwilę wejść na www.racingbeast.com i zagrać, aby dać się wciągnąć nowej przygodzie.

 




Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
20

Komentarze do:

Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę

Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
Rubinio 2009-05-04 06:24
Trzeba być naprawde silnie ograniczonym, żeby to się mogło podobać...bo co to za gra o samochodoach bez jazdy samochodem...pomyłka :-) "kształtuje wyobraźnię i zmusza do myśleia" - to zdanie trzeba chyba zastapić - pozostawia w niedorozwoju zarówno psychicznym jak i fizycznym. W ogóle co to za dorobiona fabuła...już po tym widac, że ten shit jest przeznaczony dla ograniczonych umysłowo 12stolatków.
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
Epitaph_PL 2009-05-04 08:59
zgadzam sie z Rubinio to jak pchanie samochodziku i odtwarzanie dzwieku silnika z wlasnych ust zabawa dla niedorozwinietych 10 latkow.
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
taurus77 2009-05-04 12:47
Hmm, Panom u góry chyba coś się pomyliło. Po pierwsze to jest gra przez przeglądarkę, gdzie mogą grać tysiące osób; po drugie to nie jest gra akcji tylko strategia. Co prawda twórcy zapowiadają niebawem dodanie do gry wyścigów 3D w czasie rzeczywistym (coś w stylu Quake Live), jednak to nie zmienia faktu, iż gra skupia się na działaniach strategicznych, jak tuning samochodów, rozwój umiejętności kierowcy i innych, które to mają wpływ na osiągane czasy na poszczególnych trasach rajdowych. Oczywiście nie każdemu tego typu gry przypadają do gustu. Nikt nikogo do niczego nie zmusza, zawsze można pograć w NFS:-), ale szufladkowanie użytkowników serwisu i sugestie co do stanu ich inteligencji są jak dla mnie co najmniej nie na miejscu.
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
Thash 2009-05-04 14:57
Widać Pan Rubinio i Epitaph_PL nigdy nie mieli do czynienia z takim rodzajem gier. Jeśli ktoś faktycznie woli siedzieć za kółkiem i posłuchać ryku silnika to niech to robi, nikt mu nie zabrania :-) Racing Beast jest grą MMO RPG na przeglądarkę, każdy może sam kierować rozwojem swojej postaci (samochodów, rezydencji). To propozycja dla każdego, czy młodszego, czy też starszego pasjonata wyścigów. Wielu młodych pasjonatów wyścigów, samochodów i oczywiście gier WWW, może w ten sposób rozwijać swoje pasje. W opisie można dostrzec ciekawe zdanie cytowane także przez Pana wyżej; "kształtuje wyobraźnię i zmusza do myślenia" i faktycznie tak jest. Nie wiem czy porównanie kształcenia wyobraźni i zmuszania do logicznego myślenia nakłania do stwierdzenia, iż gra "pozostawia w niedorozwoju zarówno psychicznym jak i fizycznym." Jednym z dowów na zastosowanie powyższych słów jest np. komentarz człowieka XXI wieku, na temat gry, sporządzony na podstawie przeczytania krótkiej recenzji i kilku zdjęć. "Nie wszystko złotem co się świeci", a w tym przypadku może dla niektórych, "Nie wszystko się świeci co jest złotem". Komentarze pozytywne, oraz i te z krytyką, są i zawsze będą mile widziane, trzeba tylko wiedzieć kiedy odpuścić, by nie przekraczać bariery dobrego smaku. I mimo wszystko jeśli już nie można opanować się od napisania słów podobnych do tych powyżej, proszę jednak wejść na stronę, założyć konto, wypróbować :-) To przecież nic nie kosztuje, a jedno doświadczenie więcej dla człowieka to przecież tylko plus i na pewno nie "pozostawi w niedorozwoju zarówno psychicznym, jak i fizycznym". Jeśli po choćby najmniejszym zbadaniu sytuacji (czyt. gry) nie zmienią się poglądy jej dotyczące, a rozwój psychiczny i fizyczny ulegnie cofnięciu, wtedy śmiało z czystym sercem możecie przekazywać tę radosną nowinę innym by tego nie robili :-)
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
Rubinio 2009-05-04 17:18
Malem bo sporo głrałem w O-Game. Niestety mozecie mnie ukrzyżowac ale strategia i wyścigi samochodowe pasują do siebie jak pięść do nosa...to sie po prostu gryzie. Nie widze wiekszego sensu zabawy w klikanie myszka i "wydawanie mi się" ze jestem dzieki temu najszybszy. gra o wyścigach to szeroki monitor, Kiera z manualem, ty i twoje umiejętnosci lub talent i dobry sim typu GTR, rFactor czy Race. Reszta jest dla dzieci, które sa wychowywane w oderwaniu od rzeczywistości...dzieki temu rośnie nam pokolenie jakie nam rośnie...az strach się bać.
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
Rubinio 2009-05-04 17:24
najlepszym dowodem na to że komputerowe klikanie w cyferki ma niewiele wspólnego ze sciganiem sa obecne wyniki zespołu BMW- Sauber. Ostatino odnesze wrażenie że w tym zespole tez za dużo ścigają sie na komputerach a za mało na torze. Strategia i taktyka w wyścigu są juz wtedy gdy TO isę dzieje, czyli wtedy kiedy zawodnik jedzie po torze z innymi rywalami i kombinuje gdzie i w którym momoencie bedzie mógł wskoczyć oczko wyzej..na torze...czy podczas pitstop. Czy dac więcej paliwa czy mniej, jakie opony. A tu..jak w każdym MMO wczesniej czy później (o ile nie już) pojawi się opracowana do bólu taktyka z jakimś sejvami, pierdołami które nie maja nic wspolnego z wyścigami za to wiele z robienia z człowieka durnia. Bo jak inaczej nazwac wmawianie komuś, ze jest super tylko dlatego ze wykonał jedno kliknięcie myszką wiecej...no prosze was :-)
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
Thash 2009-05-04 17:40
Strategia i wyścigi samochodowe nie pasują do siebie, nasuwa się proste stwierdzenie: W jakie strategie Pan grał? Kozacy czy Age of Empires opierają się głównie na walkach, wojnach, właśnie takie propozycje gier przychodzą nam na myśl, gdy słyszymy słowo "strategia". Kolej rzeczy jest taka, że świat idzie do przodu i tylko ten kto pobije konkurencje czymś nowym, lepszym, ma szansę wybić się na rynku.. Co do OGame, niestety, ale żeby tam coś osiągnąć trzeba być 24/dobę online, jak się da to jeszcze więcej. Riceing Beast stworzona została tak, by nie zabierać graczowi zbyt dużo czasu, a pozostawić możliwość znajdowania się w czołówce. Rozrywka jest przednia, jeśli ktoś LUBI wyścigi i gry WWW, a jeśli jest temu obojętny to zawsze może to polubić ;-) Ocenianie pokolenia ludzi po tym w co graja to chyba lekka przesada. No cóż, jak już rozpoczynamy rozpaczać na temat następnych pokoleń, to może najpierw zabierzmy się do rozwijania ich wyobraźni, talentów i wiedzy. Moim zdaniem każdy sposób jest dobry.
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
taurus77 2009-05-04 18:15
Hmm, no nie będę twierdził, że Pan Rubinio nie ma trochę racji w tym co pisze, jednak każdy medal ma dwie strony:-). Racing Beast w tym momencie to typowo tekstowa gra, w której to co osiągamy zależy od naszych poczynań, czy też tzw. "klikania", jak Pan to nazwał, jednak żeby być dobrym trzeba wiedzieć co i jak klikać:-). Gra została stworzona pod okiem eksperta od tuningu samochodów rajdowych, który od kilkunastu lat sam jest kierowcą rajdowym a obecnie również sędzią międzynarodowym na rajdach. Opcje tuningowania samochodów w grze wiernie odzwierciedlają te z rzeczywistości. No może nie wszystkie, niektóre "mogickie" elementy zostały stworzone na potrzeby fabuły, jednak i one w pewnym stopniu mają obrazować kierunek w jakim będą podążać obecne technologie. Tak więc nie uważam, żeby ta gra zrobiła z dzieciaków bezmózgich kaleków, bo oprócz rozrywki oferuje również wiedzę z dziedziny motoryzacji. To jaką ścieżkę tuningu wybierzemy zależy wyłącznie od nas samych i naszych decyzji. W grze mamy różne nawierzchnie: asfalt suchy, mokry, szuter, śnieg i lód, są tory i OS-y. Gracz poprzez tuning i rozwój swoich umiejętności uczy się jakie rozwiązania są najlepsze na danej nawierzchni. Oczywiście wszystkie te poczynania sprawdzamy w rozgrywanych wyścigach, czy to z innymi graczami, czy też z tzw. "botami". W tym momencie są to tekstowe raporty, ale gra dopiero wystartowała, niecałe trzy tygodnie temu bodajże. Autorzy zapowiadają dodanie do gry opcji ścigania się w czasie rzeczywistym, gdzie auto na trasie będzie zachowywać się tak, jak je sobie stuningowaliśmy. Także jak dla mnie jest to całkiem ciekawa odmiana w stosunku do innych propozycji tego typu na rynku. Z wypowiedzi Pana Rubinio nie wynika niestety żeby dostatecznie się z tą propozycją zapoznał, a szkoda bo ocenianie "po łebkach" to żadne ocenianie. W grę grają zarówno nastolatki jak i ludzie starsi. W jednym z zespołów jest osoba zupełnie "normalna", prowadząca swój własny biznes itp., która ma 41 lat i gra jej się podoba:-) No ale tak już pisałem wyżej, wszystko zależy od naszych gustów i możliwości. Przykładowo w przerwie od pracy nie każdy ma możliwość odpalenia sobie szerokoekranowej wyścigówki i poświęcania swojej uwagi na ciągłe trzymanie joysticka w garści czy "strzałek" na klawiaturze:-)
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
dizzmo 2009-05-04 23:03
Rubino tylko ze w rF GTR czy Race-a też masz taktyke, opony, cisnienie itp. I oto chodzi w grze, widac ze nie pojmujesz tego albo nie umisz przyznac sie do bledu. Gram w ta gre i powiem ze faktycznie niewiele ma wspolnego z wyscigami poza TAKTYKĄ ! Złe opony i jestes z tylu. I powiem sam załapałem klape nie raz, a to zły silnik (stockowe lepsze). Gry nie można porównywać do GTR czu rF bo to nie gra 3D. Over
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
Rubinio 2009-05-05 06:28
co najmniej 2 osoby bronia tej "nowości" jakby były związane z jej producentem :-) Dizzmo...cóż...praktyki chyba Ci brak bo ja czasem się orientuję w trakcie ze mam coś nie tak na pokładzie (opony itp) ale daje rade i dojeżdżam do mety, może nie na szczycie ale jednak. ponadto od tego jest trenng żeby zrobić set i sprawdzić wszelkie możliwości przed a nie w trakcie wyścigu. Z całą reszta dowodów na to że to jest super gra o wyścigach nie moge się poprostu zgodzić....bo mi się to bardziej kojarzy z RPG niż wyścigami. Nie wiem...równie dobrze moglibyście sobie rzuczac kostką 20-stościenną i na podstawie najwyzszego wyniku po 10 rzutach wyłaniac zwycięzcę. Chodzi mi tu oczywiście o termin "wyścigi". tym różni sie wyścig od niewyścigu, ze w tym pierwszym wskakujesz za kółko i dajesz ognia - to jaki bedzie rezultat jest już uzaleznione tylko od tego jak umiesz wykorzystać swoją maszynę, konfig toru i pewne sztuczki które stosuja kierowcy do pokonania innych kierowców. Dlatego jako MMO może i ta gra jest nowatorska ale nigdy nie można użyć w tej chwili wobec niej terminu wyścigi. To jest jak nazwanie gry Commandos (czesc pierwsza) strzelanką. No bo strzelamy tam? No strzelamy...ale chyba kazdy rozumie ze to nie jest strzelanka. Jeśli chodzi o to "bezmózgowie" to bardziej chodzi mi o to jak w rzeczywistości nastolatki podchodza do gier MMO - i to wg. moich obserwacji ani nie jest zdrowe ani ich nie rozwija...raczej jednak mocno ogranicza.
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
Thash 2009-05-05 12:26
Jeśli nie Wyścigi MMO WWW, to ja to nazwać, czekam na mądre sugestie ;-)
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
taurus77 2009-05-05 13:18
Panie Rubinio, porównuje Pan zupełnie odmienne gatunki gier. To tak jakby porównywać Gladiatusa do Diablo czy Traviana do Settlersów. Niemal każdy gatunek gier na PC czy konsolę znalazł swój odpowiednik jako MMO. Niektóre MMO oferują piękne 3D w trybie multiplayer, jednak wymagają zainstalowania na naszym HD, nieraz całkiem sporych rozmiarów, tzw. klientów. Tutaj mamy do czynienia ze zwykłym MMO przez przeglądarkę. Niektórzy oczywiście twierdzili, że przenoszenie wyścigów na taki grunt to porażka, dlatego też nie ma za wiele gier MMO o tej tematyce. Jednak Racing Beast przełamuje tu pewną barierę, jeśli jeszcze faktycznie dodadzą tego "klienta" do wyścigów w czasie rzeczywistym to będzie to chyba pierwsza gra, która wnosi coś nowego do takiego trybu rozgrywki. Z pana powyższej wypowiedzi wynika wprost, że w ogóle się Pan z tą grą nie zapoznał. W tej grze losowość jest marginalna, także Pana porównania do rzucania kostką nijak mają się do rzeczywistości panującej w RB. Co do powiązań z producentem to jeśli graczy można tak nazwać to jak najbardziej jesteśmy powiązani z producentem:-). My jednak swoje wypowiedzi opieramy na jakimś doświadczeniu wyniesionym z tej gry a Pan rzucił okiem i uważa się za znawcę tematu. No przepraszam bardzo, ale żeby w jakiejś kwestii się wypowiadać trzeba najpierw ją zgłębić, a nie oceniać po wyglądzie ekranu po rejestracji.
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
Rubinio 2009-05-05 13:42
w takim razie pytanie do Ciebie Taurus - co wiesz o simracingu? I niestety do czasu az nie bedzie rzeczonego realtime racingu to nie jest to gra wyścigowa, nie zostaniecie zdnymi "mistrzami kierownicy" a co najwyżej mistrzami w klikaniu myszką bez wiekszego sensu - bo niestety mam wyrobione zdanie o tego typu grach. Zjadają czas i nie mają istotnego wpływu na cokolwiek w normalnym zyciu....czego np. nie mozna powiedzieć o prawdziwym simracingu, gdzie przy świetnie skonstruowanej fizyce (nie wszystkie simy to posiadają i nie wszystkie mody do nich) można spróbowac co tak naprawde się wie o szybkiej jeździe....ew. w realu mozna sprawdzić czy to co zaobserwowaliśmy lub nauczyliśmy isę w danym simie dziala w realu (na lotnisku oczywiście). Ponadto DOBRY simracer emuluje pewne zachowania pojazdu na tyle realnie, ze jeżdżac samochodem można stwierdzić dosc szybko, że zauwazamy co się z nim dzieje, choć wcześniej nigdy na to nie zwracaliśmy uwagi. To daje dodatkową pewność siebie ale jednocześnie wpływa solidnie na wyobraźnie i postrzeganie rzeczy. W simie przesadzisz to kończysz przedwczesnie na poboczu lub w boksach, w realu przesadzisz...kończysz w najlepszym przypadku podobnie...no z grubsza ujmując - nie docierasz do celu. A co w tkaim razie oferuje "wyścigowy" MMO? Wg. mnie całkowite oderwanie od rzeczywistości...niestety patrzac na wiekszośc nastolatków tego mają az w nadmiarze.
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
taurus77 2009-05-05 14:00
No dobrze, masz rację, ale nie każdy ma czas na simracing. W MMO można pograć wszędzie, na każdym komputerze, który ma podpięty net i przeglądarkę, i o to chodzi w tych grach, o ogólnodostępność. Ja sobie w pracy sima nie załączę:-(, ale chętnie w coś poklikam w wolnej chwili. A co oferuje akurat to MMO? Hmm, no na pewno teoretyczne kwestie dotyczące tuningu nie są wyssane z palca. Możemy zobaczyć co jest w samochodach zamontowane i jakie efekty dają nam wprowadzane działania tuningowe, a to znowu przekłada się na czas uzyskiwany na poszczególnych nawierzchniach. Ja np. nie muszę tego wypróbowywać poprzez sterowanie tym samochodem, wystarczy mi "klikanie" i obserwowanie zachodzących zmian, bo na tyle mam czasu obecnie. Prawdziwe wyścigi oczywiście są bardziej atrakcyjne, ale tak jak już pisałem wyżej to zależy od naszych gustów i możliwości. Po niecałych 3 tygodniach w grze jest zarejestrowanych 7 tys kont, z czego może z 1000 jest aktywnych, ale mimo to o czymś to świadczy. Między innymi o tym, że komuś to się jednak podoba i nie jestem w moich przekonaniach odosobniony. Wolę pograć w coś takiego aniżeli w kolejnego klona Traviana, Ogame, czy jakiegoś innego gniota, który przypełzł zza naszej zachodniej granicy:-), nazwy producenta nie wspomnę bo nieładnie:-)
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
Rubinio 2009-05-05 14:15
ale przecież to jest klon Ogame...bo widzisz..zalożyłes że nie mam zielonego pojęcia co to jest RB. Wszedłem sprawdziłem i stwoerdzam...to jest klon OGame...bo skąd tam opcja np. "przejęcia bazy"??
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
taurus77 2009-05-05 14:28
Hehe, no niektóre opcje są wspólne w wielu grach. "Przejęcie bazy" jest w zasadzie wszędzie, nie tylko w Ogame. W tego typu kwestiach wiele nowego się nie wymyśli. Mi chodzi o całokształt tego projektu. Siedzę w podobnym biznesie, no może nie do końca, ale wiem ile pracy i czasu trzeba włożyć żeby coś takiego w ogóle powstało. W RB jest jeszcze sporo niedociągnięć technicznych, jak i merytorycznych, ale mimo to pomysł, moim zdaniem był dobry i jeśli producent to odpowiednio doszlifuje to będzie całkiem przyjemna odmiana na rynku tego typu gier. I nie ogranicza się ona to bezmyślnego klikania bynajmniej; jak sobie stuningujesz tak pojedziesz:-), a wybranie odpowiednich opcji tuningowych jednak wymaga trochę myślenia. W tym momencie rynek MMO jest zalany rycerzami, potworami, kosmitami itp. itd., ja szukałem czegoś nowego i RB jest dla mnie czymś nowym właśnie.
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
Thash 2009-05-05 20:47
Przejęcie bazy.. Ciekawe. I dlatego to jest klon OGame? Proszę mnie nie rozśmieszać i nie porównywać. Zadam pytanie gratis: A to że banana obiera się ze skórki tak jak wiele innych owoców znaczy, że jest to ten sam owoc? I wyprzedzam pytanie: "Co ma piernik do wiatraka?" Odpowiadam: Co ma OGame do Racing Beast?
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
Rubinio 2009-05-06 15:43
Jesli ktoś nie widzi że to jest po prostu inaczej rozwiązane OGame to znaczy że do rzeczywistości dzieli go coraz bardziej odległa droga :-)
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
Thash 2009-05-06 23:11
Jeśli ktoś jest tak prostoliniowy, do tego nie potrafi docenić pracy włożonej w coś innowacyjnego i o wiele lepiej rozbudowanego od OGame, do tego porównuje to do takiego badziewia gdzie warzywka klikają wszędzie gdzie popadnie i sam jest tego samego zdania, to mija się z celem i jego egzystencja w tym oto miejscu jest niebanalnym absurdem ;-)
Racing Beast - zostań mistrzem kierownicy i zgarnij kasę
Rubinio 2009-05-09 10:01
Prostoliniowośc to akurat podstawowa cecha graczy MMO...ja tam wole jednak prawdziwe simracery :-) I nie interesuje mnie akurat "praca włożona" tylko efekt tej pracy...a ten jest równy temu z OGame i tysiąca innych MMO. Klikasz i albo wygrywasz albo nie...tyle w temacie.