Gry  »  Aktualności  »  Polyphony Digital pracuje nad swoją wersją ray tracingu
Gran Turismo Sport

Polyphony Digital pracuje nad swoją wersją ray tracingu

2018-12-30 - J. Kruczek     Tagi: Gran Turismo, Gran Turismo Sport, Polyphony Digital, Playstation 5
Polyphony Digital odpowiedzialne za serię Gran Turismo pojawiło się na imprezie SIGGRAPH Asia 2018. Deweloper podczas eventu zapowiedział własną wersję tak zwanego real-time ray tracingu.

Ray tracing został zaprezentowany w tym roku przez Nvidię. Technologia odpowiada za realistyczne wyświetlanie refleksów świetlnych i cieni obliczanych przez silnik graficzny na żywo. Technologia ta wymaga potężnej mocy obliczeniowej.
Gran Turismo SportGran Turismo Sport
Polyphony Digital pracuje nad swoją wersją oprogramowania, które pozwoli na uzyskiwanie efektu realistycznego oświetlenia. Technologia ma być sporym krokiem naprzód względem Gran Turismo Sport. Raczej nie zostanie ona zaimplementowana do ostatniej gry studia w ramach aktualizacji. Możemy się spodziewać, że powstaje ona już z myślą o Gran Turismo na Playstation 5.
Gran Turismo SportGran Turismo Sport
Gran Turismo SportGran Turismo SportGran Turismo SportGran Turismo Sport



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Polyphony Digital pracuje nad swoją wersją ray tracingu