Gry  »  Aktualności  »  Need for Speed: Rivals - gra będzie działać w zaledwie 30 klatkach na sekundę
Need for Speed: Rivals

Need for Speed: Rivals - gra będzie działać w zaledwie 30 klatkach na sekundę

2013-08-27 - J. Kruczek     Tagi: Samochodówki, Need for Speed, NFS, Komputer PC, PS4, Xbox One, Need for Speed Rivals
Nadejście konsol nowej generacji zwiastowało podniesienie standardu wyświetlania gry do 60 klatek na sekundę. Niestety nie wszystkie gry będą dostępne z taką płynnością. Jedną z nich będzie Need for Speed: Rivals, które wyciśnie maksymalnie 30 klatek na sekundę.
 
Taka prędkość dotyczy wszystkich platform, a więc pecetów, konsol Xbox 360 i PS3, a także najnowszych sprzętów PS4 i Xbox One. Taka sytuacja jest spowodowana konstrukcją gry i systemem All Drive. W Need for Speed: Rivals nie znajdziemy rozdzielonych trybów sieciowych i singlowych. Gra będzie cały czas łączyła się z innymi graczami i obliczała wszystko co się dzieje w świecie gry.
 
Oznacza to, że spore zasoby będą poświęcane na samo działanie świata gry. W efekcie programiści musieli ograniczyć prędkość wyświetlania, aby gra nie miała problemów z działaniem. Pozostaje mieć nadzieję, że system All Drive będzie na tyle dobry, aby zrekompensować braki w płynności. W końcu w grach wyścigowych to ilość klatek w dużej mierze decyduje o przyjemności z jazdy.



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Need for Speed: Rivals - gra będzie działać w zaledwie 30 klatkach na sekundę