Gry » Aktualności » NASCAR 2011: The Game - fikcyjne malowanie zamiast reklam piwa

NASCAR 2011: The Game - fikcyjne malowanie zamiast reklam piwa
2010-11-08 - J. Kruczek Tagi: Playstation3, Xbox 360, Komputer PC, NASCAR, Eutechnyx, NASCAR 2011: The Game
Studio Eutechnyx szlifuje już szczegóły gry NASCAR The Game i wykorzystuje każdą okazję, aby pochwalić się efektami swoich prac. Najnowsze materiały zaprezentowane przez studio to kolejne sześć screenów prezentujących grę w akcji.
Obrazki prezentują tym razem auta serii NASCAR Sprint Cup na torach owalnych oraz na Infineon Raceway, jednym z dwóch torów ulicznych obecnych w serii NASCAR. Wraz ze screenami pojawiła się ciekawa informacja odnośnie niektórych reklam w grze. Eutechnyx nie otrzymało zgody na wykorzystanie reklam alkoholi, ponieważ produkcja jest przede wszystkim kierowana do młodszych graczy. W związku z tym, na samochodach będą umieszczone fikcyjne reklamy zastępujące te związane z alkoholem.
Przypomnijmy, że NASCAR The Game 2011 zadebiutuje na komputerach PC oraz konsolach Xbox 360 i PLaystation 3 w lutym 2011. Gra będzie oparta o licencję NASCAR Sprint Cup i będzie zawierała sezony 2010 i 2011.

Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
NASCAR 2011: The Game - fikcyjne malowanie zamiast reklam piwa
Podobne: NASCAR 2011: The Game - fikcyjne malowanie zamiast reklam piwa




Podobne galerie: NASCAR 2011: The Game - fikcyjne malowanie zamiast reklam piwa



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć

