Gry  »  Aktualności  »  NASCAR 2011: The Game - fikcyjne malowanie zamiast reklam piwa
NASCAR 2011: The Game

NASCAR 2011: The Game - fikcyjne malowanie zamiast reklam piwa

2010-11-08 - J. Kruczek     Tagi: Playstation3, Xbox 360, Komputer PC, NASCAR, Eutechnyx, NASCAR 2011: The Game
Studio Eutechnyx szlifuje już szczegóły gry NASCAR The Game i wykorzystuje każdą okazję, aby pochwalić się efektami swoich prac. Najnowsze materiały zaprezentowane przez studio to kolejne sześć screenów prezentujących grę w akcji.
  
Obrazki prezentują tym razem auta serii NASCAR Sprint Cup na torach owalnych oraz na Infineon Raceway, jednym z dwóch torów ulicznych obecnych w serii NASCAR. Wraz ze screenami pojawiła się ciekawa informacja odnośnie niektórych reklam w grze. Eutechnyx nie otrzymało zgody na wykorzystanie reklam alkoholi, ponieważ produkcja jest przede wszystkim kierowana do młodszych graczy.  W związku z tym, na samochodach będą umieszczone fikcyjne reklamy zastępujące te związane z alkoholem. Przypomnijmy, że NASCAR The Game 2011 zadebiutuje na komputerach PC oraz konsolach Xbox 360 i PLaystation 3 w lutym 2011. Gra będzie oparta o licencję NASCAR Sprint Cup i będzie zawierała sezony 2010 i 2011.



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

NASCAR 2011: The Game - fikcyjne malowanie zamiast reklam piwa