Gry  »  Aktualności  »  MotorStorm: Pacific Rift - opis tras
MotorStorm: Pacific Rift - opis tras

MotorStorm: Pacific Rift - opis tras

2008-10-05 - J. Kruczek     Tagi: Gry motocyklowe, Motorstorm
Evolution Studios zdradziło lokacje jakie odwiedzimy podczas wyścigów w MotorStorm: Pacific Rift. W przeciwieństwie do poprzedniej części, będziemy sie ścigać na podzielonej na cztery obszary tropikalnej wyspie. Twórcy zrezygnowali z pustynnych bezdroży i zastąpili je wąskimi i krętymi trasami. W czasie rozgrywki odwiedzimy tereny podzielone ze względu na dominujący w nich żywioł. I tak 16 tras będzie rozgrywanych na strefach wody, ognia, powietrza i ziemi. Co to oznacza? Nic więcej jak prawdziwą rozmaitość przeszkód jakie przyjdzie nam pokonać.

W strefie ziemi trasy przebiegać będą przez dżunglę najeżoną terenowymi pułapkami, po czym wzbijemy się w powietrze za sprawą licznych hopek i odcinków usytuowanych w pięknych pasmach górskich. Ogień nas przywita na wulkanicznych zboczach, gdzie nie tylko rywale będą nam przeszkadzać, ale także płynące wzdłuż trasy rzeki lawy. W strefie wody będziemy się zmagać w wąwozach pełnych wodospadów i przepustów wodnych. A nie jednokrotnie przyjdzie nam się zmierzyć z niebezpiecznym, wzburzonym wybrzeżem. Nasuwa się tylko pytanie, czy zmiana klimatu dobrze wpłynie na Motorstorm. Pierwsza część zyskała popularność dzięki możliwości ścigania się po pustynnych bezdrożach. Pacific Rift może się wydać na początku nieco klaustrofobiczny, ale panowie z Evolution Studios mają wprawę w tworzeniu gier samochodowych i zapewne wiedzą co robią.



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

MotorStorm: Pacific Rift - opis tras