Gry  »  Aktualności  »  Gran Turismo 5 - płynność gry powodem opóźnień. Pierwsze rendery bolidu X1
Gran Turismo 5 - Red Bull X1

Gran Turismo 5 - płynność gry powodem opóźnień. Pierwsze rendery bolidu X1

2010-10-20 - J. Kruczek     Tagi: Gran Turismo, Symulator, Playstation3, GT5, PS3 Slim
Powody przesunięcia premiery Gran Turismo 5 są nadal nieznane, ale kolejne światło na sprawę rzucił sam Kazunori Yamauchi, który podczas wywiadu stwierdził, że płynność gry nadal nie jest zgodna z oczekiwaniami.
  
Wygląda, więc na to, że najnowsze Gran Turismo ma problemy z płynnością rozgrywki, a twórcy nie mogą sobie z tym problemem poradzić. Przypomnijmy, że poprzednie odsłony Gran Turismo pracowały w 60 klatkach na sekundę, co dawało dodatkowy komfort. Tym razem sytuacja może być inna. „Jeśli będziecie startować z 16. pozycji, mając przed sobą 15 aut w czasie ulewnego deszczu, wtedy liczba 60 klatek na sekundę może nie być utrzymana” - tak płynność gry skomentował Yamauchi. Pozostaje mieć nadzieję, że Polyphony dojdzie szybko do założonych sobie celów i Gran Turismo 5 zadebiutuje jeszcze w tym roku. Póki co tegoroczna premiera jest zagrożona. Nową datę premiery mamy poznać jeszcze w tym miesiącu. Przy okazji prezentujemy też pierwsze rendery pojazdu Red Bull X1, konceptu zaprojektowanego przez Adriana Newey'a i Sebastiana Vettela. X1 prezentuje wizję ekstremalnego bolidu F1 zbudowanego bez żadnych restrykcji regulaminowych.



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Gran Turismo 5 - płynność gry powodem opóźnień. Pierwsze rendery bolidu X1