Gry » Aktualności » Gran Turismo 5 - płynność gry powodem opóźnień. Pierwsze rendery bolidu X1

Gran Turismo 5 - płynność gry powodem opóźnień. Pierwsze rendery bolidu X1
2010-10-20 - J. Kruczek Tagi: Gran Turismo, Symulator, Playstation3, GT5, PS3 Slim
Powody przesunięcia premiery Gran Turismo 5 są nadal nieznane, ale kolejne światło na sprawę rzucił sam Kazunori Yamauchi, który podczas wywiadu stwierdził, że płynność gry nadal nie jest zgodna z oczekiwaniami.
Wygląda, więc na to, że najnowsze Gran Turismo ma problemy z płynnością rozgrywki, a twórcy nie mogą sobie z tym problemem poradzić. Przypomnijmy, że poprzednie odsłony Gran Turismo pracowały w 60 klatkach na sekundę, co dawało dodatkowy komfort. Tym razem sytuacja może być inna.
„Jeśli będziecie startować z 16. pozycji, mając przed sobą 15 aut w czasie ulewnego deszczu, wtedy liczba 60 klatek na sekundę może nie być utrzymana” - tak płynność gry skomentował Yamauchi. Pozostaje mieć nadzieję, że Polyphony dojdzie szybko do założonych sobie celów i Gran Turismo 5 zadebiutuje jeszcze w tym roku. Póki co tegoroczna premiera jest zagrożona. Nową datę premiery mamy poznać jeszcze w tym miesiącu. Przy okazji prezentujemy też pierwsze rendery pojazdu Red Bull X1, konceptu zaprojektowanego przez Adriana Newey'a i Sebastiana Vettela. X1 prezentuje wizję ekstremalnego bolidu F1 zbudowanego bez żadnych restrykcji regulaminowych.

Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Gran Turismo 5 - płynność gry powodem opóźnień. Pierwsze rendery bolidu X1
Podobne: Gran Turismo 5 - płynność gry powodem opóźnień. Pierwsze rendery bolidu X1




Podobne galerie: Gran Turismo 5 - płynność gry powodem opóźnień. Pierwsze rendery bolidu X1



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Maserati
Newsletter
Galerie zdjęć

