Gry  »  Aktualności  »  F1 2012 - Tor Spa w porównaniu rzeczywistości z grą
F1 2012

F1 2012 - Tor Spa w porównaniu rzeczywistości z grą

2012-09-03 - J. Kruczek     Tagi: Playstation3, Xbox 360, Codemasters, F1 The Game, Komputer PC, F1 2012
F1 2012 ma przede wszystkim odwzorowywać klimat i wszystko co związane z F1. Nie dziwi więc fakt, że fani wirtualnej serii i prawdziwych wyścigów sprawdzają, jak Codemasters radzi sobie z odwzorowaniem poszczególnych elementów.
Za nami dramatyczny wyścig na torze Spa, dlatego warto się przyjrzeć wykonaniu wirtualnego toru. Do sieci trafił ciekawy film porównujący onboardy z gry oraz z rzeczywistości. Na materiale możemy zaobserwować przejazd Lotusa po wirtualnym obiekcie zestawiony z onboardem Pedro de la Rosy w bolidzie HRT. Dzięki zestawieniu obu materiałów możemy porównać wykonanie wirtualnego toru. Sam obiekt posiada odpowiednio wyprofilowane zakręty, ale oczywiście posiada znacznie wyraźniejsze obiekty przy trasie. W rzeczywistości otoczenie się odpowiednio rozmazuje i nosi ślady zużycia. W grze mamy do czynienia z ładną i wyraźną grafiką i nawet przy dużej prędkości obiekty są bardzo ostro zarysowane. Jakość wykonania wirtualnego toru pozostawiamy graczom.



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

F1 2012 - Tor Spa w porównaniu rzeczywistości z grą

F1 2012 - Tor Spa w porównaniu rzeczywistości z grą
Nick 2012-09-03 16:08
Jakieś 0,2 straty do Pedro. Dlaczego wszyscy oszukują kręcąc takie materiały i przecinają linie startu szybciej w grze niż kierowca na porównywanym materiale?