Gry » Aktualności » F1 2010 nie wykorzysta bibliotek DirectX 11

F1 2010 nie wykorzysta bibliotek DirectX 11
2010-08-28 - J. Kruczek Tagi: Playstation3, Xbox 360, Codemasters, F1 The Game, Komputer PC, F1 2010
F1 2010 od Codemasters jest już niemal ukończona, dlatego na światło dzienne wychodzą coraz to nowsze informacje. Najnowsze wieści zasmucą posiadaczy najmocniejszych komputerów. Codemasters zrezygnowało z wykorzystania bibliotek DirectX 11 w premierowym wydaniu F1 2010.
Twórcy gry postanowili zrezygnować z podrasowanej grafiki w wersji PC. Takie rozwiązanie ma pozwolić na równoczesną premierę gry na konsole i komputery. Przypomnijmy, że w przypadku Dirt 2 zdecydowano się na użycie nowej technologii, co zaowocowało kilkumiesięcznym opóźnieniem wersji pecetowej. Codemasters chce uniknąć takiego zdarzenia w przypadku gry F1.
Przesunięcie premiery F1 2010 mogłoby mieć katastrofalne skutki, dlatego w grze zastosowano biblioteki DirectX 9, które również zapewniają wysoki poziom grafiki. Nie oznacza to jednak, że posiadacze najmocniejszych komputerów nie wykorzystają w pełni swoich sprzętów. Codemasters zapowiedziało, ze biblioteki DirectX 11 zostaną dodane do gry w późniejszym terminie jako patch do gry. Takie rozwiązanie pozwoli zadowolić wszystkich graczy i wyeliminuje konieczność dłuższego oczekiwania na produkcję.

Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
F1 2010 nie wykorzysta bibliotek DirectX 11
Podobne: F1 2010 nie wykorzysta bibliotek DirectX 11




Podobne galerie: F1 2010 nie wykorzysta bibliotek DirectX 11



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć