Gry » Aktualności » BeamNG zaprezentowało nowoczesną fizykę zniszczeń pojazdów

BeamNG zaprezentowało nowoczesną fizykę zniszczeń pojazdów
2012-07-09 - J. Kruczek Tagi: Symulator, BeamNG, Silnik graficzny, Fizyka
Zespół BeamNG pracuje nad stworzeniem nowego silnika fizycznego, który będzie w przyszłości wykorzystywany do produkcji realistycznych animacji w tym gier. Nowa fizyka ma przede wszystkim idealnie odwzorowywać zderzenia obiektów, co zaprezentowano za pośrednictwem kolizji pojazdów.
Silnik BeamNG pozwoli na realistyczne odtworzenie zderzeń. Gnąca się blacha, tłukące szkło i odkształcające powierzchnie zostały wręcz idealnie odwzorowane. Na filmie promocyjnym widać, z jaką dokładnością silnik odtwarza wszystkie elementy. Efekty zniszczeń są uzależnione od prędkości i siły zderzenia. Do tej pory w większości przypadków deweloperzy na sztywno obliczali wartości.
Ważną informacją jest fakt, że silnik BeamNG może korzystać z więcej niż jednego rdzenia. Oznacza to możliwość wyświetlania większej ilości samochodów zderzeń. To zaś może zaowocować realistycznymi kraksami w przyszłych grach wyścigowych. Niewykluczone, że system trafi też do gier pokroju GTA. Tak rozbudowana fizyka byłaby idealną platformą dla symulowania wielkiego świata.

Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
3
Komentarze do:
BeamNG zaprezentowało nowoczesną fizykę zniszczeń pojazdów
BeamNG zaprezentowało nowoczesną fizykę zniszczeń pojazdów
hitmaniak17 2012-07-10 11:19
Niech wydadzą to jako grę to z chęcią kupię :-D
BeamNG zaprezentowało nowoczesną fizykę zniszczeń pojazdów
Piter46 2012-07-10 22:42
Fajnie jakby po uderzeniu w koło gięły się wahacze, zmieniała geometria auta, a ostatecznie odpadały całe układy zawieszenia wraz z kołami. A z tego co widziałem to podczas dachowania koła cały czas były dokładnie tam gdzie przed incydentem. To trochę mija się z symulacją, jak już tak dokładnie na to patrzymy. Ale jako że w GTA IV już można było pogiąć zawieszenie, to liczę że i tu w finalnym produkcie będzie to możliwe!
Podobne: BeamNG zaprezentowało nowoczesną fizykę zniszczeń pojazdów




Podobne galerie: BeamNG zaprezentowało nowoczesną fizykę zniszczeń pojazdów



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć