Gry  »  Aktualności  »  BeamNG zaprezentowało nowoczesną fizykę zniszczeń pojazdów
BeamNG

BeamNG zaprezentowało nowoczesną fizykę zniszczeń pojazdów

2012-07-09 - J. Kruczek     Tagi: Symulator, BeamNG, Silnik graficzny, Fizyka
Zespół BeamNG pracuje nad stworzeniem nowego silnika fizycznego, który będzie w przyszłości wykorzystywany do produkcji realistycznych animacji w tym gier. Nowa fizyka ma przede wszystkim idealnie odwzorowywać zderzenia obiektów, co zaprezentowano za pośrednictwem kolizji pojazdów.
Silnik BeamNG pozwoli na realistyczne odtworzenie zderzeń. Gnąca się blacha, tłukące szkło i odkształcające powierzchnie zostały wręcz idealnie odwzorowane. Na filmie promocyjnym widać, z jaką dokładnością silnik odtwarza wszystkie elementy. Efekty zniszczeń są uzależnione od prędkości i siły zderzenia. Do tej pory w większości przypadków deweloperzy na sztywno obliczali wartości. Ważną informacją jest fakt, że silnik BeamNG może korzystać z więcej niż jednego rdzenia. Oznacza to możliwość wyświetlania większej ilości samochodów zderzeń. To zaś może zaowocować realistycznymi kraksami w przyszłych grach wyścigowych. Niewykluczone, że system trafi też do gier pokroju GTA. Tak rozbudowana fizyka byłaby idealną platformą dla symulowania wielkiego świata.



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
3

Komentarze do:

BeamNG zaprezentowało nowoczesną fizykę zniszczeń pojazdów

BeamNG zaprezentowało nowoczesną fizykę zniszczeń pojazdów
hitmaniak17 2012-07-10 11:19
Niech wydadzą to jako grę to z chęcią kupię :-D
BeamNG zaprezentowało nowoczesną fizykę zniszczeń pojazdów
Piter46 2012-07-10 22:42
Fajnie jakby po uderzeniu w koło gięły się wahacze, zmieniała geometria auta, a ostatecznie odpadały całe układy zawieszenia wraz z kołami. A z tego co widziałem to podczas dachowania koła cały czas były dokładnie tam gdzie przed incydentem. To trochę mija się z symulacją, jak już tak dokładnie na to patrzymy. Ale jako że w GTA IV już można było pogiąć zawieszenie, to liczę że i tu w finalnym produkcie będzie to możliwe!
BeamNG zaprezentowało nowoczesną fizykę zniszczeń pojazdów
dragonlap 2013-03-12 09:36
pomóżcie dajcie linka dobeamNG