
Auta S2000 podbijają wirtualne odcinki w Richard Burns Rally
Richard Burns Rally to obecnie najlepszy symulator rajdowy na rynku. Niestety popularny RBR powstał w 2003 roku i niemal zaraz po premierzy został porzucony przez twórców. Szczęśliwie dla fanów rajdów istnieje bogata społeczność zrzeszająca maniaków symulatorów, którzy ciągle rozwijają "Ryśka".
Najnowszymi modyfikacjami bijącymi rekordy popularności są samochody klasy S2000. W dobie kryzysu w Rajdowych Mistrzostwach Świata najciekawsze rajdy odbywają się w ramach cyklu IRC, w którym prym wiodą właśnie rajdówki Super2000. Pojawienie się nowych aut miało natychmiastowy oddźwięk w grach rajdowych. Abarth Grande Punto i Peugeot 207 natychmiast trafiły do takich produkcji jak Colin McRae Dirt czy Sega Rally Revo. Fani Richard Burns Rally nie pozostali w tyle i do gry trafiła nowa kategoria, która natychmiast podbiła serca wirtualnych kierowców. Na początku garaż RBR'a zasiliły Ford Fiesta i Volkswagen Polo, które nie wymagały wielkich zmian w modelu 3d. Nieco dłużej gracze musieli poczekać na Peugeota 207 S2000. Pojawienie się tego auta zrewolucjonizowało rozgrywkę i porządnie namieszało w klasyfikacjach krajowych lig w tym polskiej ligi E-Rajdy.pl.
Wachlarz samochodów S2000 uzupełniają najwięksi konkurenci Peugeota w cyklu IRC. Abarth Punto i Skoda Fabia już się znajdują w grze i zaczynają święcić pierwsze sukcesy. Punto S2000 zostało od podstaw zaprojektowane do Richard Burns Rally natomiast Skoda Fabia została skonwerstowana z modelu wydanego wcześniej do Colin McRae Rally 2. Najciekawszy jest fakt, że podobnie jak w rzeczywistości tak i w Richard Burns Rally rajdówki kategorii S2000 natychmiastowo wyparły z odcinków auta grupy N. Wątpliwe także, aby nowo powstające Lancer Evo X i Impreza N14 zmieniły nowy układ sił.
1. Peugeot 207 S2000

Dodaj komentarz
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
Komentarze do:
Auta S2000 podbijają wirtualne odcinki w Richard Burns Rally






