Gry  »  Aktualności  »  Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
F1 2014

Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014

2014-09-13 - J. Kruczek     Tagi: Playstation3, Xbox 360, Codemasters, Cenega Poland, F1 The Game, Komputer PC, F1 2014
F1 2014 odsłania przed nami kolejne karty. Najnowsze wieści dotyczą polskiego wydania gry. Cenega Poland zadbała o odpowiednie przygotowanie produkcji na nasz rynek i wyda wyścigi z pełnym spolszczeniem.
 
W F1 2014 przez wyścigi poprowadzi nas nie kto inny, jak Andrzej Borowczyk. Dziennikarz motoryzacyjny od lat zajmuje się komentarzem F1 w Polsce. Jest on dla kibiców wyścigowych tym czym Włodzimierz Szaranowicz i Dariusz Szpakowski dla kibiców piłkarskich. To oznacza, że jedni go kochają, a inni nienawidzą. Andrzej Borowczyk będzie nie tylko komentował wyścigi w grze, ale także przybliżał poszczególne rundy. Mimo wszystko cieszy dbałość Cenegi o polskie wydanie F1 2014. Przypomnijmy, że gra zadebiutuje na rynku 17 października w wersji na PS3, Xbox 360 i PC.



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
35

Komentarze do:

Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014

Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
meamea 2014-09-13 14:35
wstyd i hańba, już by czerkawski albo małysz lepiej sie nadawali, albo rusin, ten człowiek w telewizji niczego dobrego nie prezentuje a fakt że już od kilkunastu lat jest komentatorem i ciągle popełnia błedy nowizjusza (mylenie replaya z relacją na żywo) świadczy tylko o jego braku kompetencji w tej zdiedzinie
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
TheDarkDez 2014-09-13 15:29
@meamea Chłopczyku ile ty masz lat? Czy ty wiesz jak wygląda jego stanowisko pracy, i czy ty ogarną byś tyle informacji z różnych źródeł w tak krótkim czasie? Chyba nie! Więc nie wypowiadaj się na temat, o którym mało lub wcale wiesz.
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
bambinooo 2014-09-13 16:21
Zgadzam się z TheDarkDez
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
fanalonso 2014-09-13 16:25
Popełnia bledy (może że nie dowidzi) ale i tak jak dla mnie komentuje dobrze,nie znjam tylu informacji co on
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
Skoczek120 2014-09-13 16:46
Borówa świetnie ma opanowane informacje, to prawda... ale jego informacje bardziej nadają się na Pudelek.pl, a nie relację sportową. Jedyne, co go tak na prawdę ratuje, to głos. Teraz, kiedy ma przy sobie tego przygłupawego Grzesia, komentarz wygląda najgorzej od lat. Sokół i Kochański potrafili zapanować nad Andrzejem. Grześ brnie w to samo gówno, co Ęndriu... ;-)
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
Skoczek120 2014-09-13 16:46
Do komentowania trzeba się przygotować. Więc wiedza Borowczyka i tak jest słaba. Tyle, co wyczyta - całe przygotowanie. ;-)
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
TheDarkDez 2014-09-13 18:55
Ludzie co wy macie do tych komentatorów (Szpakowski i Szaranowicz, a teraz jeszcze Borowczyk), robią dobrą robotę, mówią wam i tłumaczą wszystkie nowości od ostatniego meczu/wyścigu, a wy i tak mieszacie ich z błotem. Założę się że żaden z was nie byłby w stanie tak dobrze komentować jak oni. PS. Każdy jest mocny w pisaniu, bo jest "anonimowy", ale kiedy przyjdzie co do czego to wszyscy umywają ręce.
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
bullet 2014-09-13 19:03
Borowczyk ma swoje wady ale nie wyobrażałbym sobie F1 bez jego głosu. Najlepiej było jak Andrzej i Mikołaj Sokół komentowali ale tylko wtedy gdy jeździli na wyścigi a nie ze studia.
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
Lewis 2014-09-13 19:03
Fajnie, że ta gra wreszcie wyjdzie w pełnym spolszczeniu. A co do Borowczyka to w relacjach telewizyjnych może czasem ma jakieś pomyłki ale oglądam już F1 około 10 lat w polskiej TV i jego głos nadaje klimatu tym wyścigom. On jest od początku F1 w Polsacie. Ten drugi komentator zmieniał się już kilka razy a Boro jest na swoim.
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
Tomek16231 2014-09-13 19:25
W pełnym spolszczeniu wychodzi już od 5 lat, z wyjątkiem 2011
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
Stepek 2014-09-13 19:31
Borowczyk z Sokołem to była najlepsza para.
Diesel Power
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
Diesel Power 2014-09-13 21:39
Po prostu się przyzwyczailiście do Borowczyka i nie chcecie zmian. :-) Też się przyzwyczaiłem do jego głosu, ale to co gada to często są głupoty. W ciekawych momentach wyścigu często zaczyna temat kompletnie nie związany z aktualną sytuacją na torze. Nie mówiąc już o tym ile razy myli kierowców, bolidy, czy w ogóle zespoły, np. jest powtórka wyprzedzania i ma problemy z kolejnością kierowców, kto kogo wyprzedził. Ogólnie gdyby podliczyć ile błędów lub błędnych informacji podaje podczas wyścigu, to zdecydowanie zabrakło by palców do ich policzenia. Za to dobrze orientuje się w twarzach, które pojawiają się na w całej otoczce wyścigu, kto jest kim, szefowie zespołów, doradcy, dyrektorzy techniczni, goście, byli kierowcy, "znane" twarze i ich żony/dziewczyny. :-) To jest jego plus. Póki co nikogo lepszego do komentowania F1 nie pokazali. :-(
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
adamoooo 2014-09-13 22:06
tylko nie on , mój sasiad sie lepiej nadaje 100 razy lepiej , np f1 tam liczą się liczby ułamki sekund tego często się podczas wyścigu nie słyszy , bo borowczyk pier....li o tym gdzie tor lezy. Daleko mu do takiego komentatorstwa jakie reprezętuą inni spoza kraju , dopiero raczkuje , ja oglądam tylko z angielskim komentarzem na stronie iSport24com polecam borowczyka ten komentator bije na GŁOWĘ!!!!!!
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
meamea 2014-09-13 23:19
ostatnie gp japonii, romain grojan startował z 3ciego miejsca i wychał na pierwsze, i przez 2 ogrązenia według borowczyka prowddził vetel, mimo ze z kamery vetela okrązenie nr2 było widać ze ktoś jedzie przed nim, i to tylko dobitny przykład na profesjonalizm kometarzy, borowczyk gubi się w statystykach gubi się wpowtórkach, i na siłę szuka sensacji tam gdzie ich nie ma, przykład ostatnia monza gdzie rosberg wyjechał poza tor i stracił 2s, czyli komentarz jaki był? ze to hamilton teraz mocno podkrecił tempo bo nagle dogonił rozberga o 2s, panie TheDarkDez nie wiem od ilu lat ty słuchasz formuły jeden, ale obejrzyj sobie transmisje ze sky sports, tam jest profesjonalizm, u nas jest pudelek, jezeli ktoś słucha borowczyka i jego tęgich wywodów znaczy ze wiedze na temat f1 ma bardzo niską i ze tak naprawde wystarczty ze ktoś Cię przegada a nie wazna juz tresc bo samym przegadaniem ufasz, fakt faktem ze bajki to on umie opowiadać i głos ma ładny, i moze w gazetach i jest dobry, ale do telewizji się nie nadaje bo facet nie ogarnia, to tak jakby slepego zatrudnic to komentownia obrazu na zywo, no niestety, taki borowczyk w tv jest
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
meamea 2014-09-13 23:34
albo sztuczne robienie wrzawy gdy ktoś typu raikonen pierwszy zjeżdża do pitstopu i zmienia opony wyjeżdża na 17tym miejscu i nagle gadanie ze ferrari jest słaby bo kierowca pod koniec 2giej dziesiątki, i odwrotnie, jedyna osoba z dziesiątki która nie zmeiniła opon i jedze na pierwszym miejscu i nagle szok bo taki super? srednia dlugość pit stopu to 3s ale jak ktoś zrobił na monzy 2,4 to słabo bo powinno być 2,2, i teraz ten ktoś kto popelnia takie gafy ma być dla mnie autorytetem i wzorem do podziwiania? za co? bo od czasu do czasu powie coś dobrze? on powinien zawsze mówić dobrze bo to jego praca i jego wieloletnie doświadczenie, a prawda jest taka ze ma tego swojego nowego kolege młodego pomocnika, który co prawda podnieca sie co chwila jakimś innym nazwiskiem ale chociaż jak gade popełni to nie chowa głowy w piasek tylko sie przyznaje oraz zarzuca statystykami a nie na siłę tworzy nowiny,
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
TheDarkDez 2014-09-14 13:16
@meamea Oj dziecko! On widzi kilka monitorów, nie tylko to co ty widzisz w TV! Oni widzą ujęcia z rożnych kamer na torze, widzi też listę z kolejnością która się czasem nie zaktualizuję zaraz po jakimś manewrze wyprzedzania. On sam wie że nie wolno opierać się na tym co widzisz na monitorze ponieważ obraz i dźwięk jest przesyłany z opóźnieniem.
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
meamea 2014-09-14 13:28
jakos panowie ze skysports bledów nie popełniają, pozatem niemam nic przeciwko błędom o ile nie s za częste, jak raz na 10 razy sie pomyli to jest ok, ale napewno nie mozna nazwać rzetelnym komentatorem kogoś kto 50% błedów popełnia, pozatem na tym polega praca w tv by powiedziec kibicowi coś czego on sam nie wie, a nie tworzenie bajek na temat predkosci i swietnosci kierowców ktrzy nie zmieniali opon albo wlasnie zmienili, a jak facet nie umie ogarnąc tych kilku monitorów to nie nalezy go usprawiedliwiac tylko szczerze powiedzec ze się na ta funkcję nie nadaje i niech idzie pisac sprawozdanai do gazety, własnie całą kwintesencją komentatora na żywo jest to by umiejetnie odczytywać te dane i mówić to co się dzieje na ekranie a nie gubić się, pozatem jeszce raz przykład japoni z zeszłego roku, jakim wielkim id** trzeba być by po 4minutach się spostrzec kto prowadzi a kto jest drugi, skoro i livetiming i kamery od kierowców i ogólna kamera wskazywaął lotusa a nie RB!
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
meamea 2014-09-14 13:29
a po tobie widze ze albo ześ z rodziny borowczyka albo on sam, albo oglądasz f1 od swieta i potrzebujesz tych jego bajek bo inaczej bys nie zrozumiał formuly, a to tylko swiadczy o niskim poziomie widza, no ale z drugiej strony jak ma sie ten poziom podniesc skoro nie ma dobrego nauczyciela,
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
TheDarkDez 2014-09-14 13:45
@meamea Postaw się na jego miejscu, a teraz powiedz mi czy byłbyś wstanie komentować przynajmniej na jego poziomie? Bo jak powiesz mi że tak, to jesteś jak większość dzieci internetu, czyli każdego zrównać z ziemią, bo ja jestem najlepszy, najpiękniejszy i najmądrzejszy.
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
meamea 2014-09-14 14:24
czyli co facet jest przecietny nie nadaje się do tego interesu ale mam i tak sie z nim zgadzac bo jest"sławny" i to usprawiedliwia jego błedy? albo fakt ze ja nie pracuje w studio oznacza ze on jest najlepszy? facet strzela gafy za gafami, i dlateog ise nie nadaje
GrzegorzF1
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
GrzegorzF1 2014-09-14 14:28
Dajcie spokój panowie, komentarz Borowczyka jest po to, aby gracze mogli poczuć się jak w realu. Chodzi o jego głos, o jego powiedzenia, przecież w grze nie będzie w komentarzu popełniał swoich błędów z rzeczywistości.
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
Pitero 2014-09-14 15:04
Prawda jest tak,że mylą się często obaj komentatorzy Polsatu. Mówią z opóźnieniem o tym co my już dawno na ekranach zobaczyliśmy (tego nie rozumiem). może zagapiają się na live timing-to by jedynie mogło ich tłumaczyć. To jest wszystko prawda i to są ich duże wady. Z drugiej strony, Borówa tak fajnie ciepło i żartobliwie komentuje, jednocześnie podając różne ploteczki, że muszę przyznać, że lubię jego komentarz. Gdyby jeszcze poprawił akcentowanie, tak by było poprawne po polsku, byłoby całkiem nieźle.
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
fanalonso 2014-09-14 17:00
Dla mnie Borowczyk z Kochańskim mieli najlepszy komentarz
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
TheDarkDez 2014-09-14 17:47
@meamea Czy ja gdzieś tu -> "Postaw się na jego miejscu, a teraz powiedz mi czy byłbyś wstanie komentować przynajmniej na jego poziomie? Bo jak powiesz mi że tak, to jesteś jak większość dzieci internetu, czyli każdego zrównać z ziemią, bo ja jestem najlepszy, najpiękniejszy i najmądrzejszy." napisałem że masz się z nim zgadzać? Nie! Chodzi mi ot że jesteś typowym dzieckiem internetu, nie zna się na niczym, pozjadało wszystkie rozumy świata i wie że nikt go nie rozpozna bo ukrywa się pod pseudonimem. A co do błędów człowiek popełnia błędy i zawsze je będzie popełniał, ale czy można go za to mieszać z błotem, nie! A ty się nie mylisz, co?
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
meamea 2014-09-14 18:16
czy innym jest popełaniać błedy czasem a czym innym notorycznie, i tutaj jest problem, nie chcę i nie życzę sobie by ktoś kto pełni funkcję popełniał błedy notorycznie, czy to lekarz czy to polityk czy policjant czy dziennikarz, bo to poprostu jest nieprofesjonalne, nie mialbym nic przeciwko niemy gdyby od czasu do czasu sie mylil ,a le jak czlowiek popełnia wiecej błdedów niż poprawnych komentarzy? to czemu mam to pochwalać?
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
lubie lufe :D 2014-09-14 21:25
meamea jesteś burakiem i tyle twoje wypociny wiele nie dadzą masz swoje zdanie to miej dla siebie , fanalonso masz racje i popieram
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
meamea 2014-09-14 21:44
sam jeteś burak a swoje zdanie mniej dla siebie :-)
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
karolinski 2014-09-15 03:32
o ja jebie tyle komentarzy pod jednym tematem na v10 jeszcze nie widzialem, a gre pewnie kupie z ciekawosci :-)
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
Shakur 2014-09-15 14:35
Błąd NATURY marketingowej... Niech jeszcze wezmą Zientarskiego.
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
ZUO 2014-09-16 07:13
The DarkDez chyba nie bardzo wiesz o czym mówisz pisząc, że Borowczyk jest dobrym komentatorem. Jest raczej gościem, którego nie da się wygryźć a są od niego po sto kroć lepsi i posiadający kosmicznie większą wiedzę i przygotowujący się do swojej pracy o wiele solidniej. Borowczyk poczyta to i owo na sieci i w tabloidach i klepie to po 10 razy w trakcie relacji nawet nie ogarniając tego co aktualnie się dzieje na torze. Wystarczy porównac to z komentarzem Micka na relacjach MotoGP, gdzie poza tym, że komentowany jest wyścig a nie "gołebie" dookoła toru to przez cały weekend wyścigowy Mick przekazuje taką ilość informacji zakulisowych, o jakiej w żadnej gazecie czy na zadnej stronie się nie znajdzie. Dlaczego? Bo rozmawia wielokrotnie z tymi wszystkimi ludźmi na żywo, z wieloma się zna osobiście i przyjaźni...no i ma o wiele większe doświadczenie w tej dziedzinie i praktyke niż Szaranowicz, Szpakowski i Borowczyk razem wzięci...podobnie np. jak Mikołaj Sokół. Różni ich tylko to, ze nie mają aż tak szerokich pleców i stołków przyszytych do tyłka od czasów komuny.
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
Bojan28 2014-09-16 15:18
Bardzo lubię Borowczyka i cieszę się ogromnie że będzie w f1 2014:-)
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
Shpon 2014-09-16 15:44
Borówa będzie opowiadał o związku z Lewisa z Nicole podczas jazdy? Żałosne, tego psełdokomentatora powinni już dawno zwolnić z Polshitu a tu jeszcze do gierki go zatrudniają.
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
Buta nie zjesz 2014-09-17 14:03
Moje ulubione hiciory Borowczyka: "jedziemy po prostej bez zakrętów" "jedziemy teraz z Alonso a dokładniej z Hamiltonem" Borowczyk jest słabym komentatorem, nie zauważa sytuacji na torze, bardziej interesują go sprawy "pudelkowe" czyja to narzeczona jest na torze, jaki aktor itp. Całe to jego komentowanie ratował Sokół ale się pewnie nie podobało Borkowi, że ma własne zdanie i duuużą wiedzę! To samo spotkało Kochańskiego. A i jeszcze jedno: dlaczego z taką częstotliwością jest powtarzane "jest" - niemal każde zdanie zaczynane jest od "jest" - co to ma być?!?
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
barto88 2014-09-23 15:26
Borowczyk komentuje ? No to nie ma wyjścia chyba trzeba będzie kupić gierkę :-)
Andrzej Borowczyk będzie komentował w polskiej wersji F1 2014
jackGothic 2014-09-23 22:18
Przecież oni spoko komentują.